piątek, 1 marca 2013

Sophisticated..

Hi there! I'm so sorry I've left you here for a long time with no posts! I had very hard time at school, but now I ll make a new note. This time I'd like to show you some photos from Kamila and Mania's photo session. Pics were taken in December 2012, and the majority of them you can find also on facebook (http://www.facebook.com/ColiettePhotography - my fanpage) :)

Witam wszystkich po długiej przerwie! Przepraszam, że od tak dawna nie publikowałam żadnych postów, ale miałam dosyć trudny okres w szkole i musiałam się skupić na nauce. Teraz mam trochę wolnego czasu i mogę nadrobić zaległości :D Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z sesji z Kamilą i Manią, zrobionej w grudniu :)

                                                                       
KAMILA:







and MANIA : 





                                                               

   Some of these photos were chosen by VOGUE. I'm so surprised, but happy as well!


Kilka z moich zdjęć dostało się na włoskiego Vogue'a :) Jestem zaskoczona, ale jednocześnie                     bardzo szczęśliwa!


                               Let me know if you like those photos and comment it, thanks!

2 komentarze:

  1. Przed ostatnie jest świetne :) Pozdrawiam :) Widać, że się rozwijasz :) Oby tak dalej :) Czekam na kolejne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) Postaram się nie zawieść :)

      Usuń

Bezpodstawna krytyka będzie kasowana:)