wtorek, 25 grudnia 2012

Welcome :)

" - Monika, ale ja nie wiem co mam pisać na tym blogu!
- No przywitaj się no :D "

   Zgodnie z radą mojej koleżanki, która jednocześnie namówiła mnie do założenia bloga, chciałabym się przywitać i powiedzieć Wam coś o sobie i o dotychczasowej działalności :)
   Mam na imię Gosia, chodzę do pierwszej klasy liceum, pochodzę z Białegostoku. Fotografią zajmuję się od niedawna, i wszystko to raczej traktuję bardzo hobbystycznie. Największą przyjemność sprawiają mi sesje z ludźmi, bo mogę pokazywać ich odmienne charaktery, wygląd, emocje i kulturę. Chciałabym, by moje zdjęcia pokazywały coś ulotnego, czego nie zauważamy na pierwszy rzut oka, a dopiero po bliższym poznaniu :)












  Zdjęcia powyżej pochodzą z mojej pierwszej sesji. Od tej próby minęło już sporo czasu, i zauważam swoje pewne niedociągnięcia techniczne, ale mimo wszystko mam do tych zdjęć pewien sentyment :)



Naprawdę szczerze liczę na Waszą pomoc w szukaniu inspiracji, poprawianiu swojej-jakże marnej-techniki, a także czasem na ciepłe słowa otuchy, które zagrzeją mnie do dalszej pracy. No to co, zaczynamy! :D



4 komentarze:

  1. łiii mówią o mnie!:P no start dobry, życzę Ci więc powodzenia w blogu jak i fotografii:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Później w przyszłości, jak będziesz sławną fotografką, to będę mówić moim dzieciom, że cytowałam słowa znakomitej Moniki na blogu o fotografii! :*

      Usuń
    2. hehehe ;D albo, że to właśnie Monika założyła Ci blog;D

      Usuń
  2. hahaha to też :P jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Bezpodstawna krytyka będzie kasowana:)